تفاوت دندانپزشکی شبانه روزی وعادی

دندانپزشکی شبانه روزی دکتر سید محسنی در تهران در دو شعبه غرب و شمال تهران زعفرانیه و شهرک غرب ( سعادت اباد) اماده ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی به صورت کاملا شبانه روزی به مردم عزیز تهران با قیمت های مصوب نظام پزشکی میباشد.

جهت تماس با مرکز دندانپزشکی دکتر سید محسنی با شماره های زیر در ارتباط باشید.

📞شماره تماس :

021-223-666-49

دندانپزشکی شبانه روزی سعادت اباد

درباره دندانپزشکی شبانه روزی در تهران

 

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد دندانپزشکی شبانه روزی بپردازیم، اگر به دنبال این هستید که در مورد دندانپزشکی شبانه روزی و خدماتی که در آن ارائه می شود اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید.

خدماتی که در دندانپزشکی شبانه روزی ارائه می شود بسیار متنوع است و شما در هر بازه زمانی می توانید از این خدمات استفاده کنید و آرامش و لبخند را برای خود به ارمغان بیاورید.

تفاوت دندانپزشکی شبانه روزی وعادی

اصولا دندانپزشکی شبانه روزی و عادی از لحاظ خدماتی که ارائه می دهند و کاربردهایی که دارند تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند. در حال حاضر دامنه فعالیت دندانپزشکی بسیار گسترده شده است و از آنجا که دندان ها علاوه بر کاربردی که دارند نقش اساسی در زیبایی را نیز ایفا می کنند لذا نیازمند تخصص بیشتر نیز می باشند.

تفاوت دندانپزشکی شبانه روزی تهران و عادی این است که دندانپزشکی های عادی در بازه زمانی کوتاه و در ساعت مشخصی فعالیت می کنند اما دندانپزشکی های شبانه روزی در 24 ساعت به مشتریان خدمات ارائه می دهند که از این لحاظ بسیا مورد توجه است.

تصویر 1

مزایای دندانپزشکی شبانه روزی

یکی از مهم ترین مزیت های دندانپزشکی شبانه روزی این است که شما در هر بازه زمانی از روز و شب که دچار مشکلی در دندان های خود از جمله شکستگی، نیاز به مرمت، عصب کشی و یا رفع درد داشته باشید می توانید به دندانپزشکی های شبانه روزی مراجعه کنید و مشکل خود را به صورت اورژانسی برطرف کنید.

یکی دیگر از مزیت های دندانپزشکی شبانه روزی این است که شما ممکن است که در بازه های زمانی خاص که معمولا مطب ها و مطب های دندانپزشکی باز است به دلیل مشغله نتوانید برای رفع مشکل دندان های خود مراجعه کنید لذا این امکان برای شما فراهم می شود که در زمان مناسب و دلخواه بتوانید برای رفع مشکلات دندان خود اقدام کنید.

خدمات دندانپزشکی شبانه روزی

 

در دندانپزشکی دکتر سید محسنی خدمات  متنوع دندانپزشکی ارائه می شود و در بازه های زمانی مختلف نیز پرسنل و دندانپزشکان متخصص و باتجربه وجود دارند

که برای رفع مشکل دندان های شما اقدام خواهند کرد از مهم ترین خدماتی که در دندانپزشکی های شبانه روزی ارائه می شود می توانیم به کشیدن دندان، ترمیم و پرکردن با آمالگام، بلیچینگ و لمینت، ایمپلنت و کاشت دندان، عصب کشی یا روت کانال و… اشاره کنیم.

کشیدن دندان

 

یکی از خدماتی که در دندانپزشکی ها دنتال 1 دکتر سید محسنی روزی ارائه می شود، کشیدن دندان است اگر در هر موقع از شب یا روز دچار دندان درد شدید و یا نیاز به کشیدن دندان داشتید لازم نیست درد دندان را تحمل کنید بلکه می توانید به مطب دندانپزشکی دکتر سیدمحسنی مراجعه کنید و دندان خود را بکشید.

کشیدن دندان ادامه

ترمیم و پر کردن با امالگام

از دیگر خدماتی که در این نوع از دندانپزشکی ها ارائه می شود، ترمیم و پر کردن دندان با آمالگام است در صورتی که دندان شما نیاز به ترمیم و پر کردن پیدا کند می توانید در بازه زمانی دلخواه از خدمات دندانپزشکی های شبانه روزی بهره ببرید.

آمالگامی که برای دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس فلز است که از زمان های دور برای ترمیم دندان ها به کار برده می شود. مخلوط چند فلز در داخل حفره ای از دندان گیر داده می شود و سپس با فرم دادن به شکل دندان در می آید.

پیش از ترمیم دندان با این ماده باید پوسیدگی های موجود در دندان رفع شود و همچنین آلودگی ها موجود برطرف گردد و پس از عصب کشی برای پرکردن دندان ها اقدام شود.

پر کردن دندان و مراحل آن ادامه کلیک

بلیچینگ و لمینت

 

بلیچینگ و لمینت نیز از خدماتی هستند که در دندانپزشکی ما  انجام می شود و شما می توانید در تایم مورد نظر برای بلچینگ و لمینت مراجعه کنید. اگر نیاز به سفید کردن دندان های خود دارید می توانید از خدمات بلیچینگ استفاده کنید در این روش از ماده های سفید کننده برای سفید کردن دندان ها استفاده می شود که از لحاظ زیبایی می تواند بسیار مورد توجه باشد.

لمینت دندان نیز یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این نوع از دندانپزکشی ها است، به طور کلی انواع لمینت را می توان به لمینت سرامیکی و کامپوزیتی دسته بندی کرد. در صورتی که بخش از دندان های شما شکسته باشد، یا رنگ آن از بین رفته باشد و یا بین دندان های شما فاصله وجود داشته باشد و یا نیازمند تنظیم ارتفاع دندان های خود باشید می توانید از خدمات لمینت نیز استفاده کنید که هم از لحاظ زیبایی و هم کاربردی اهمیت دارد.

سوالات بلیچینگ ادامه

لمینت دندان ادامه

ایمپلنت و کاشت دندان

 

در دندانپزشکی شبانه روزی از خدمات ایمپلنت و کاشت دندان نیز می توانید برخودار شوید، برای کاشت و ایمپلنت دندان حتما به مراکز معتبر درمانی مراجعه کنید تا خدمات ارائه شده از کیفیت عالی برخوردار باشد. در حال حاضر استفاده از ایمپلنت ها با توجه به این که شباهت زیادی به دندان اصلی دارند و همچنین از عمر طولانی برخوردار هستند زیاد شده است.

ایمپلنت در واقع یک پایه است که از آن به منظور نگه داشتن روکش دندان ها استفاده می شود و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از آن می توان به عنوان جایگزین دائمی برای دندان ها استفاد کرد. در صورتی که از ایمپلنت ها برای کاشت دندان استفاده شود با توجه به جنسی که دارند بدون هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به آن ها نشان نخواهد داد. در صورتی که مشکل تحلیل در استخوان نداشته باشید بازه زمانی برای کاشت ایمپلنت ها بسیار کوتاه مدت خواهد بود.

ایمپلنت ادامه

عصب کشی یا روت کانال

یکی دیگر از خدماتی که در دندانپزکشی ها ارائه می شود، عصب کشی یا روت کانال است که از آن با عنوان درمان ریشه دندان نیز یاد می شود. در این روش عصب دندانی که دارای التهاب است و یا دچار عفونت شده است از دندان خارج می شود و با مواد سازگار با بدن جایگزین می شود. زمانی که پوسیدگی دندان زیاد می شود در اصطلاح گفته می شود که به عصب رسیده است و نیازمند عصب کشی خواهد بود.

در این شرایط دندان دردها به صورت ضربانی خواهد بود و در هنگام شب بر شدت آن افزوده می شود، زمانی که دندان با سرما یا گرما مواجهه می شود نیز ممکن است که بر شدت درد افزوده شود و ممکن است که مصرف مسکن نیز جوابگو نباشد.

عصب کشی دندان ادامه

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دندانپزشکی