اطلاعات عمومی دندان

جرم گیری دندان و تفاوت آن با بلیچینگ دندان و لمینت

یکی از راه های سفید و زیباتر شدن دندان ها، روش جرم گیری دندان می باشد که امروزه بسیاری از افراد جامعه با این روش آشنا بوده و مورد استفاده آنها واقع شده است. جرم گیری دندان علاوه بر سفید شدن دندان ها سبب از بین رفتن بوی بد دهان و نا خوشایند آن نیز می شود.در این مطلب به تفاوت جرم گیری دندان با بلیچینگ دندان و لمینت پرداخته ایم.


جرم گیری دندان

زیبایی و سلامتی دندان ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد چرا که سبب می شود افراد هنگام خندیدن از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بوده و زیبایی دندان ها بر روی زیبایی چهره آنها نیز تاثیر لازم را داشته باشد؛ اما سوال این است که جرم گیری دندان و تفاوت آن با بلیچینگ و لمینت در چیست؟ و چه افرادی جرم گیری دندان را انجام می دهند؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که جرم گیری دندان روش درمانی است برای از بین بردن رسوبات انباشته شده بر روی دندان و هم چنین برای سفید کردن دندان نیز به کار می رود.جرم گیری دندان سالی یکبار امری واجب است! در بعضی از افراد ممکن است 6 ماه یکبار انجام شود.

در فیلم زیر جرم های موجود در لای دندان ها را مشاهده میکنید(امروزه از فشار آب برای جرم گیری استفاده میکنند )


چرا به جرم گیری دندان سالی یک بار نیاز داریم؟

توجه داشته باشید که به مرور زمان انواع مواد و پلاک ها بر روی دندان رسوب کرده و علاوه بر این که سبب منظره بسیار ناپسند در دندان شده، به همراه خود بوی بد نیز به همراه داشته است.

به همین جهت بسیاری از دندانپزشکان توصیه می کنند که افراد به شکل منظم دندان های خود را مورد جرم گیری قرار داده تا همیشه از دهان سالم و زیبا برخوردار باشند توجه داشته باشید که این رسوبات در قسمت انتهایی دندان تشکیل می شود که معمولا دسترسی مسواک به این قسمت ها بسیار سخت و مشکل می باشد و همین امر سبب می شود رسوبات از قسمت انتهایی دندان شروع به انباشته شدن داشته باشند.

تفاوت جرم گیری دندان با بلیچینگ و لمینت

جرم گیری دندان و بلیچینگ 300 تومان


جرم گیری دندان و تفاوت آن با بلیچینگ و لمینت

امروزه روش های دیگری نیز برای زیبایی و سفید تر شدن دندان به وجود آمده است که از جمله این روش ها می توان به بلیچینگ و لمینت اشاره کرد. توجه داشته باشید که روش های لمینت و بلیچینگ صرفا روشی برای سفیدی و زیبایی دندان هستند و از این دو روش به عنوان راه درمان یاد نمی شود که همین امر نیز از اصلی ترین تفاوت های آنها با روش جرم گیری می باشد.

تفاوت جرم گیری دندان با بلیچینگ و لمینت

هم چنین در نظر داشته باشید که بلیچینگ نیز با روش لمینت متفاوت می باشد بدین گونه که در روش بلیچینگ برای سفید کردن دندان ها از مواد مختلفی استفاده می شود و در روش لمینت از یک سرامیکی در حدود چند میلیمتر برای پوشاندن هرگونه عیب دندان استفاده شده که در بسیار از مواقع ضخامت این سرامیک ممکن است متفاوت تر باشد در هر حالت هر دو این روش ها صرفا در جهت زیبایی دندان افراد به کار می رود.

سفید کردن دندان | روش های دندانپزشکی و خانگی سفید کردن دندان

افراد می توانند با توجه به شرایط هر کدام از این روش های مذکور و همچنین بودجه در اختیار خود، یکی از این روش ها را انتخاب نموده و برای رسیدن به دندان های سالم و سفید تر به کار گیرد. ارزان ترین این روش ها، جرم گیری می باشد و گران ترین آنها نیز روش لمینت خواهد بود.

اگر شما نیز به دنبال رسیدن به دهان سالم تر و دندان های سفیدتری هستید هم اکنون یکی از روش های فوق را انتخاب کرده و در انتخاب خود نیز با پزشک متخصص خود مشورت های لازم را در این خصوص انجام دهید.

 

نام دکتر و کلینیک ادرس و محدوده شماره تماس
دکتر سید محسنی

دکتر سید محسنی دندانپزشک برای سفید کردن دندان در تهران⭐⭐⭐⭐⭐

شمال غرب و شمال تهران

googl map

 

02122366649
دکتر پورمحمد

سفید کردن دندان در تهران دندانپزشک دکتر پور محمد

⭐⭐⭐⭐

شرق تهران

googl map

 

02177868705
کلینیک جامع صادقیه

دندانپزشکی در تهران برای سفید کردن دندان در تهران

⭐⭐⭐⭐

غرب تهران

googl map

02144077959

دکتر دندانپزشک خوب در تهران کلیک

منبع:

کلینیک دندانپزشکی سعادت اباد




آیا مایل به مشاوره رایگان دندانپزشکی و جرم گیری دندان هستید ؟

شما میتوانید با متخصصین دندانپزشک dental1 تماس بگیرید و مشاوره رایگان درباره جرم گیری دندان و بلیچینگ برای سفید نشدن دندانها دریافت کنید.

مشاوره با دکتر سید محسنی

بلیچینگ 300 هزار تومان در این کلینیک

دکتر سید محسنی

 

[maxbutton id=”1″]

ورود به این کلینیک دندانپزشکی


مشاوره با دکتر پور محمد

[maxbutton id=”2″]

دکتر پور محمد

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *