دسته‌بندی نشده

کلینیک دندانپزشکی در زعفرانیه

اگر به دنبال یک کلینیک دندان پزشکی در زعفرانیه هستید ، کلینیک دندانپزشکی دکتر سید محسنی بهترین گزینه شماست.

چرا دکتر سید محسنی ؟

چرا دکتر سید محسنی بهترین دندانپزشک در زعفرانیه است ؟

• تخصص (فوق تخصص دندانپزشکی)
  • تجربه 20 ساله
  • مشاوره رایگان
  • محیطی بهداشتی و زیبا
  • تنوع خدمات دندانپزشکی (کامپوزیت ، لمینت ، عصب کشی ، پر کردن دندان ، جرمگیری ، طرح لبخند)
  • بکارگیری مدرن ترین دستگاه ها

لوکیشن دقیق (کلیک کنید):

در صورت وجود هرگونه سوال یا تماس با شماره های زیر تماس بگیرید !

مطالب مرتبط :

بهترین درمان خانگی دندان درد

کلینیک دندانپزشکی در زعفرانیه

برای داشتن زندگی سالم و زیبا ، به فکر سلامت و زیبایی دندان های خود باشید .

دندان یکی از مهم ترین اعضای بدن می باشد که نقش آن در بقای انسان بسیار مهم می باشد از این جهت که برای جویدن و خوردن راحت غذاها یک وسیله و ابزار می باشد.

توضیحاتی درباره ایمپلنت از زبان دکتر سید محسنی

نقش دندان تنها در خوب جویدن نیست بلکه در شکل وظاهر فک ها تاثیر دارد و همچنین در نوع سخن گفتن فرد موثر است و یکی از مهم ترین نقش های دندان کمک به زیبا شدن لبخند می باشد.

با مراجعه به  کلینیک Dental Castel ، در بهترین کلینیک دندان پزشکی در زعفرانیه دندان های خود را اصلاح کنید !

کلینیک دندان پزشکی در زعفرانیه

برای داشتن ظاهری زیبا در گام اول باید به سلامت دندان های خودتان اهمیت قائل شوید و مراقبت های لازم را انجام دهید.

مطالب مرتبط :

بهترین دندانپزشک در زعفرانیه

چجوری از دندان های خودمان مراقبت کنیم؟

محافظت از دندان

برای سالم بودن دندان ها یکی از ارزان ترین و ساده ترین روش ها که از جمله رعایت بهداشت شخصی می باشد به شرح زیر است :

مسواک بزنیم:

مسواک زدن

حداقل روزی 2 بار دندان های خود را مسواک بزنید .

زدن مسواک بسیار توصیه می شود به این جهت که بعد از خوردن غذا مواد غذایی به دندان ها میچسبد و بر روی آنها متمرکز می شوند به اصطلاح به آنها پلاک گفته می شود .

این پلاک های چسبیده بر روی سطح دندان ها دارای میلیون ها باکتری می باشند که این باکتری ها از مواد قندی تغذیه می کنند و در نهایت باعث پوسیدگی دندان ها می شود.

نخ دندان استفاده کنیم:

نخ دندان

برای پاکسازی دندان صرف پاک کردن سطحی آن ها کافی نمی باشد پس برای پاکسازی هر چه بهتر دندان باید لابه لای آن ها هم تمیز شود.

چرا که باکتری ها در جاهایی بیشتر تمرکز می یابند که دور از دسترس شما باشد پس حتما لابه لای دندان هایتان را نخ دندان کنید.

جرم گیری:

جرم گیری

یکی از روش های دیگر جهت پاکسازی بهتر و دقیق تر دندان ها جرم گیری توسط دندان پزشک می باشد نقاطی از دندان ها که قابل مشاهده برای شما نمی باشد بهترین نقاط برای رشد باکتری ها هستند پس برای از بین بردن آن ها بهتر است جرم گیری انجام شود.

خدمات تخصصی دندان پزشکی در زعفرانیه

کلینیک دندان پزشکی در زعفرانیه

کلینیک دندان پزشکی زعفرانیه ارائه دهنده برترین خدمات دندانپزشکی می باشد از جمله خدمات سلامتی و زیبایی دندان

• ارتودنسی
  •  لمینت
  • ایمپلنت
  • کامپوزیت
  • بلیچینگ
  • جرم گیری
  • کشیدن دندان
  • پر کردن دندان
  • عصب کشی
  • جراحی لثه
  • جراحی دندان
  • درمان ریشه
  • و …

. همه این خدمات با بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات و بهترین متد علم روز در بهترین و بهداشتی ترین کلینیک دندان پزشکی شمال تهران ارائه می شود .

جهت استفاده از مشاوره های رایگان و خدمات دندان پزشکی با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید:

بهترین درمان های خانگی برای دندان درد

درمان های خانگی برای دندان درد

شاید هیچ دردی به اندازه دندان درد درد نداشته باشد. به همین دلیل نسخه های ساده برای درمان دندان درد را برایتان اورده ایم :

پودر فلفل قرمز و زنجبیل

پودر زنجبیل و فلفل قرمز ضد دندان درد است

هر یک از این دو ادویه میتواند تاثیر ضد درد زیادی داشته باشد اما برای کسب بهترین نتیجه مخلوطی از هر دو را با هم استفاده کنید :

دو قاشق چایی خوری از هرکدام را در نیم لیوان آب جوش بریزیر تا یک مایع غلیظ بدست آید.

سپس یک تکه پنبه را گرد کرده آغشته به مخلوط فلفلو زنجبیل کنید و روی دندان بگذارید.

نکته مهم این است که سعی کنید پنبه فقط به دندانها برخورد کند و به لثه ها و زبان شما برخورد نکند.

روغن میخک

روغن میخک برای درمان دندان درد بسیار خوب است

روغن میخک را به یک تکه پنبه بمالید و انرا روی دندان قرار دهید. پس از مدتی دندان درد شما بهبود پیدا میکند.

اگر میخک را بصورت دانه در خانه دارید میتوانید انرا در دهان بجوید تا روغن ان استخراج شود.

نعناع

نعناع خشک بسیار برای دندان درد مفید است

نعنای خشک را در نصف لیوان آب جوش قرار داده و 25 دقیقه بگذارید خوب دم بکشد.

سپس پس از سرد شدن ، دم نوش را در دهانتان بچرخانید و سپس بیرون بریزید.

این عمل را سه بار تکرار کنید نتیجه بسیار بهتر و بلند مدت تری میگیرید.

شما میتوانید از برگ نعنای تازه نیز به جای نعناع خشک استفاده کنید.

آب نمک

آب نمک در درمان دندان درد بسیار موثر است

یک قاشق چایی خوری نمک را در 3/2 لیوان اب جوش حل حل کرده و صبر کنید کمی خنک تر شود.

سپس یک جرعه را در دهان خود بچرخانید. این عمل را تا اتمام تمامی محلول تکرار کنید.

یک دندان پزشک در زعفرانیه میتواند به شما کمک کند و ریشه مشکل را حل کند

باز هم تکرار میکنیم که روش های بالا روش های خوبی هستند اما باید ریشه مشکل را حل کنید.

برای این منظور میتوانید با کلینیک دکتر سید محسنی ، بهترین کلینیک دندان پزشکی در زعفرانیه  تماس بگیرید.