اطلاعات عمومی دندان

روش سفید کردن دندان های زرد در منزل

در سال 2015، آمریکایی ها به تنهایی بیش از 11 میلیارد دلار برای سفید کردن دندان های زرد  ، از جمله بیش از 1،4 میلیارد دلار برای محصولات سفید کننده خانگی صرف کردند . مقدار زیادی از محصولات وجود دارد تا هنگامی که بخواهید دندان هایتان را سفید کنید ، که آنها را انتخاب کنید.با این حال، اکثر محصولات سفید کننده از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان ها استفاده می کنند که برای بسیاری از افراد مهم است.اگر میخواهید دندانهای سفیدتر داشته باشید، اما همچنین میخواهید از مواد شیمیایی اجتناب کنید، در این مقاله گزینه های بسیاری وجود دارد که هر دو طبیعی و سالم هستند.

7 روش ساده برای  سفید کردن دندان های زرد در منزل

سفید کردن دندان های زرد ; چرا دندان ها زرد رنگ می شوفاکتورهای متعددی وجود دارد که باعث می شود دندان ها دچار جرم و زرد شدگی شوند و درخشندگی و سفیدی خود را از دست بدهند.بعضی از غذاها می توانند مینای دندان شما را که لایه ی سطحی از دندانهای شما است، را بشکنند. علاوه بر این، ایجاد پلاک روی دندان ها باعث می شود که آنها زرد شوند.این نوع از تغییر رنگ معمولا با تمیز کردن و سفید کردن منظم صورت می گیرد.

سفید کردن دندان ها در منزل

با این حال، گاهی اوقات دندان ها زرد می شوند، زیرا مینای دندان ها از بین رفته است و لایه های زیرین آشکار شده است. عاج دندان (دنتین )که به طور طبیعی زرد رنگ می باشد ، بافت استخوانی است که در زیر مینای دندان قرار دارد.

سفید کردند دندان به روش بلیچینگ و لمینت در تهران

 

در اینجا 7

روش ساده که شما می تواند به طور طبیعی دندان های خود را سفید کنید ؟

Tooth whitening

قرقره کردن روغن

گرداندن روغن در دهان یک درمان محلی سنتی سرخپوستان است که به منظور بهبود بهداشت دهان و حذف سموم از بدن کارایی دارد.این عمل شامل گرداندن روغن(قرقره) در دهان شما می شود تا باکتری را از بین ببرد، که می توانند به پلاک تبدیل شود و دندان هایتان را زرد کند.

به طور سنتی، سرخپوستان از روغن آفتابگردان یا کنجد برای کشیدن روغن استفاده می کنند. روغن نارگیل یک انتخاب محبوب است زیرا دارای طعم دلپذیر و مزایای سلامتی فراوان است.


 

روغن نارگیل🥥

 

همچنین دارای اسید لوریک است که به خاطر توانایی آن برای کاهش التهاب و کشتن باکتری شناخته شده است.چند مطالعه نشان داده است که قرقره کردن روزانه روغن به طور موثر باکتری ها در دهان همراه با پلاک و ورم لثه را کاهش می دهد.استرپتوکوک موتانس(Streptococcus ) یکی از انواع اولیه باکتریایی در دهان است که باعث ایجاد پلاک و ورم لثه می شود. یک مطالعه نشان داد که استفاده روزانه از روغن کنجد به طور قابل توجهی باعث کاهش استرپتوکوک موتانس در بزاق به مدت یک هفته می شود.متاسفانه، هیچ مطالعات علمی برای اثبات این نکته که کشیدن روغن دندان هایتان را سفید می کند وجود ندارد.


 

با این حال، این یک عمل سالم است و قطعا ارزش تلاش را دارد . بسیاری از مردم ادعا می کنند پس از قرقره کردن روغن به طور منظم که دندان هایشان سفید تر و روشن تر شده است .

 

برای قرقره کردن روغن، 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را در دهان خود قرار دهید و روغن را از طریق دندان هایتان بالا و پایین (عقب جلو) کنید. روغن نارگیل در دمای اتاق کاملا جامد است، بنابراین ممکن است چند ثانیه طول بکشد تا ذوب شود. ادامه قرقره روغن را برای 15-20 دقیقه کامل ادامه دهید.

 

اطمینان حاصل کنید که روغن نارگیل را به یک توالت یا سطل زباله می ریزید، زیرا می تواند یک بار در لوله های تخلیه خود به حالت جامد بازگردد و باعث مسدود شدن شود.

بر خلاف بسیاری از روش های دیگر سفید کردن دندان، قرقره کردن روغن نارگیل دندان های شما را معرض اسید یا سایر مواد تشکیل دهنده ای که مینا را تخریب می کند، قرار نمی دهد. این به این معنی است که برای انجام روزانه روشی سالم باشد.شما می توانید روغن نارگیل آنلاین را خریداری کنید.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *