جراحی لثهدندانپزشکی تخصصی

معرفی بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران

بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران ، دکتر پور محمد در تهرانپارس و دکتر سید محسنی دندانپزشک در سعادت آباد و سایر دندانپزشکان که در لیست هستند که با بهره گیری از لیزر در جراحیهای لثه سبب میشوند تا مزیتهایی را نسبت به شیوههای سنتی جراحی برای شما به ارمغان بیاورند.

که شامل: عدم احساس درد، عدم خونریزی در حین جراحی، عدم نیاز به بی حسی در بیش از 90% مواقع، عدم نیاز به بخیه، چون در جراحی لثه با لیزر برشی در لثه ایجاد نمیشود و تعداد کم جلسات مورد نیاز برای درمان میباشند.

دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران

هم چنین یکی از دلایل بسیار مهمی که سبب میشود تا افراد جراحی لثه را با لیزر انجام دهند این است که چون لیزر سبب از بین بردن میکروبها شده و دهان را استریل میکند، لذا هیچگونه عفونت، تبخال و آفت پس از جراحی ایجاد نخواهند شد.

بهترین دندانبزشک

مجربترین و بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران

نام دکتر و کلینیک ادرس و محدوده کلیک شماره تماس
دکتر سید محسنی

دکتر سید محسنی دندانپزشک برای سفید کردن دندان در تهران

⭐⭐⭐⭐⭐

شمال غرب و شمال تهران

دکتر پورمحمد

سفید کردن دندان در تهران دندانپزشک دکتر پور محمد

⭐⭐⭐⭐

شرق تهران

کلینیک جامع صادقیهدندانپزشکی در تهران برای سفید کردن دندان در تهران

⭐⭐⭐⭐

غرب تهران

جراحی لثه

قیمت جراحی لثه و مراحل آن کلیک

انواع جراحیهای لثه

افتادگی لثه و تفاوتش با لثه سالم

جراحی لثه به دلیل جرم و پلاک سنگین

اگر جرم و پلاک زیادی بر روی لثه وجود داشته باشد یا استخوان آن تحلیل رفتگی شدیدی داشته باشد، جراحی لثه به کمک لیزر باید انجام شود. در این جراحی، بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران ، یعنی دکتر دندانپزشک سید محسنی در سعادت آباد و دیگری دکتر  پورمحمد دندانپزشک در تهرانپارس، با کمک لیزرهای اِربیوم و یا دایود، منطقهی مورد نظر را ضدعفونی کرده و همچنین به بازسازی لثه و کاهش التهاب آن نیز پس از جراحی کمک زیادی میکنند.

ورم لثه

فرنِکتومی لبی با لیزر

در مواردی که اتصال لب بالایی با لثه بیش از حد باشد، در مجهزترین کلینیکهای دندانپزشکی در غرب تهران، زیر نظر بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران یعنی سید محسنی در سعادت آباد و پورمحمد در تهرانپارس، با کمک لیزر، جراحی فرنکتومی را در کمترین زمان ممکن و بدون آسیب به بافتهای سالم اطراف لثهی آسیب دیده، انجام میدهند.

جراحی زیبایی لثه با لیزر

جراحی با لیزر

جراحیهای لثه در بافت نرم با کمک لیزرهای اربیوم، دایود، CO2 و Nd:YAG و همچنین برداشت استخوان که با کمک لیزرهای اربیوم صورت میگیرد، زیر نظر بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران یعنی دکتر سید محسنی در سعادت آباد و دکتر پورمحمد در تهرانپارس، انجام میشوند.

ورم لثه

جراحی افزایش طول تاج لثه

افزایش تاج لثه

این نوع جراحیها دو حالت دارند بدین صورت که، اگر لزومی بر برداشت استخوان نباشد، به کمک لیزرهای بافت نرم، بسیار دقیق همراه با درد و خونریزی بسیار کم، و اگر برداشت استخوان ضروری باشد با کمک لیزرهای اربیوم، زیر نظر بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران یعنی دکتر سید محسنی در سعادت آباد و دکتر پورمحمد در تهرانپارس، انجام خواهند شد که تمامی هزینه ها طبق نرخ مصوب نظام پزشکی و بدون درد هستند.

زیبایی لثه

چگونگی جراحی بدون درد با لیزر

اکنون به شرح کلی مراحل جراحی بدون درد لثه با لیزر میپردازیم. تمامی انواع جراحیهای لثه که در بالا ذکر شدند، از شیوه و مراحل ثابتی پیروی میکنند که در مجهزترین کلینیک دندانپزشکی در تهران صورت میگیرند:

ورم لثه و بعد از جراحی لثه

در این کلینیک، دکتر پور محمد در تهرانپارس و دکتر سید محسنی در سعادت آباد، که بهترین دکتر دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران هستند، ابتدا به کمک لیزرهای پرتوان، بافتهای آلودهی لثه را حذف کرده و همچنین در نواحی از آن که بافت عفونی و میکروبی وجود دارند و عقب نشینی لثه رخ داده است نیز این قسمت را از بین برده و سپس به لثهی اجازهی ترمیم و بازسازی میدهند. سپس اگر جرم یا کلکیولوز روی دندان و زیر لثه وجود داشته باشند، به کمک اولتراسونیک بالارونده همراه با بهره گیری از لیزر، برای شکستن آنها استفاده میکنند.

به

مرحله بعدی جراحی با لیزر

در مرحلهی بعدی برای اینکه، از دندان و لثه پس از عمل جراحی محافظت شود و جرم تشکیل نگردد، خونریزی کوچکی را به کمک لیزر ایجاد میکنند تا لختههای کوچکی به وجود بیایند. سپس پس از انجام مرحلهی تخصصی مربوط به نوع جراحی، با کمک روش فشار آرام، امکان اتصال مجدد لثه به دندان را فراهم میکنند و در نهایت پزشکان مجرب ما از قرار گرفتن صحیح دندانها بر روی هم اطمینان حاصل میکنند.

هزینه جراحی لثه با لیزر

جراحی لثه هزینه و دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران

جراحیهای گفته شده در بالا هزینهی بالاتری نسبت به جراحی به شیوهی سنتی دارند که به دلیل شارژ لیزر و هزینهی خرید و تعمیرات دستگاه میباشد از طرفی کار با لیزر در جراحی لثه نیازمند مهارت و تبحر خاصی است که میتوانید با اطمینان خاطر زیر نظر بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران یعنی دکتر سید محسنی در سعادت آباد و دکتر پورمحمد در تهرانپارس، به انجام آن مبادرت کنید.

جراحی لثه به کمک لیزر و بدون احساس درد، خونریزی، تورم و عفونت تنها توسط دندانپزشکان مجرب و ماهر امکان پذیر میباشد. از این رو مفتخریم که بهترین دندانپزشک برای جراحی لثه در تهران، یعنی دکتر سید محسنی در سعادت آباد و دکتر پورمحمد در تهرانپارس را خدمت شما بیماران گرامی معرفی کنیم تا با خیالی آسوده، دورهی درمانی جراحی لثهی خود را انجام دهید.