آشنایی با مطب و مرکز دندانپزشکی میرداماد

مرکز دندانپزشکی میرداماد یکی از مطب های خوب دندانپزشکی تهران در محدوده ونک و میرداماد برای درمان و ترمیم دندان، زیبایی و ارتودنسی، بلیچینگ و سفید کردن دندان است. شما می توانید در این مرکز زیر نظر دکتر سید محسنی محسنی(بیشتر بدانید) تشکیل پرونده داده و از تمامی خدمات درمانی و زیبایی در مرکز دهان و دندان میرداماد بهرمند شوید.

اگر میخواین دندان هاتون با روش بلیچینگ با قیمت 550 هزاتومان با بهترین مواد در مطب مد سفید بشه روی لینک پایین کلیک کنید

* تخفیف بلیچینگ دندان در تهران *

سفیدی دندان ها
سفیدکردن دندان

دیدن نمونه کار های بیشتر

 

آشنایی با مطب و مرکز دندانپزشکی میرداماد

معرفی خدمات مطب دندانپزشکی میرداماد

مطب دندانپزشکی میرداماد در خیابان میرداماد و جنب برج های اسکان واقع شده و از دسترسی های بسیار خوبی برخوردار است. البته این مطب بزرگ و حرفه ای علاوه بر خدمات درمانی در زمینه دیگر درمان های پزشکی هم فعال است.

 

در عین حال دپارتمان دندانپزشکی مرکز نیز یکی از حرفه ای ترین مراکز در محدوده ونک و میرداماد است. در این مطب شما می توانید تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندان را با تشکیل پرونده پیگیر باشید و با ارائه سابقه پزشکی و عکس های قبلی درمان خود را آغاز کنید.

عصب کشی دندان و ترمیم های دندانی در میرداماد

یکی از خدمات مرکز دندانپزشکی میرداماد ترمیم دندان و درمان مربوط به عصب کشی است. همانطوری که می دانید پوسیدگی های دندان در صورتی که پیشرفت کند، باید حتما با عصب کشی درمان شده و یا کامپوزیت شود.

 

در صورتی که می خواهید از سلامت دندان های خود مطمئن شوید، می توانید با مراجعه به مرکز وقت ویزیت گرفته و دندان های خود را به پزشک نشان دهید. در صورتی که نیاز باشد وقت های لازم برای پر کردن دندان، جرم گیری و عصب کشی دندان های پوسیده برای شما گذاشته شده و روند درمانی توضیح داده خواهد شد.

آشنایی با مطب و مرکز دندانپزشکی میرداماد

خدمات زیبایی، سفید کردن و بلیچینگ دندان

یکی دیگر از خدمات این مجموعه، زیبایی و سفید کردن دندان، لمینت و خدمات مرتبط با زیبایی است. همانطوری که می دانید یکی از ترندهای محبوب دندانپزشکی در حال حاضر سفید کردن دندان ها و خدمات لمینت است.

این روزها بسیاری از مردم می خواهند تا دندان های سفید، مرتب، یکدست و سفید داشته باشند. همین مهم موجب محبوبیت انواع خدمات لمینت دندان، بلیچینگ و سفید کردن شده است. بر همین اساس شما می توانید برای این خدمات به مطب مراجعه کرده و بر اساس تعداد جلساتی مشخص از خدمات درمانی آن بهره مند شوید.

درمان های ایمپلنت دندان

به عنوان آخرین درمان مطب دندانپزشکی میرداماد باید به خدمات جرم گیری و ایمپلنت ها اشاره کرد.

همانطوری که می دانید پوسیدگی دندان در صورتی که بیش از حد نرمال باشد و یا با عصب کشی قابل درمان نباشد، پزشک پیشنهاد ایمپلنت را می دهد. در این روش درمانی دندان کشیده شده و به جای آن ایمپلنتی جدید جایگزین می شود. خوب است بدانید که این روش درمانی برای هر دندان نیاز به چندین جلسه دارد و باید با دقت کافی انجام شود.

شما می توانید برای خدمات جرم گیری مینای دندان و ایمپلنت دندان هایی که باید بکشید به مرکز مراجعه کرده و درمان خود را زیر نظر دکتر سید محسنی پیگیر باشید. طی چندین جلسه درمان، پوسیدگی دندان ها درمان شده و شما با خیال راحت می توانید علاوه بر ایمپلنت، از خدمات زیبایی و سفید کردن دندان ها نیز لذت ببرید تا لبخندی زیبا، سفید و جذاب داشته باشید.

برای مشاوره های بیشتر و تشکیل پرونده می توانید با مرکز دندانپزشکی مطب میرداماد تماس گرفته و پروسه درمان خود را با خیال راحت دنبال کنید. امیدواریم از این خدمات و البته دندان هایی سالم و زیبا رضایت داشته باشید.

محبوب ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دندانپزشکی