لیست بهترین دندانپزشک در تجریش ❤️+ آدرس شماره تماس✅

مرکز دندانپزشکی  تجریش یکی از مراکز معتبر دندان پزشکی در استان تهران است. مرکز دندانپزشکی شبانه روزی تجریش مجهز و دارای پرسنل مجرب و روش های درمانی نوین است.جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

بهترین دندانپزشک در تجریش

با مرکز دندان پزشکی شبانه روزی تجریش لحظات جالبی را تجربه کنید

مرکز دندانپزشکی  تجریش یکی از معتبرترین مراکز و مطب های ارائه دهنده خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی در استان تهران است. این مرکز مجهز به دستگاه ها، متدها و تکنولوژی های مدرن مطابق با استانداردهای جهانی در ارائه خدمات دندانپزشکی بوده و کلیه خدمات زیبایی را از بهترین و مرغوب ترین تجهیزات به مراجعه کنندگان ارائه خواهد نمود.

خدمات ما شامل موارد زیر میباشد :

 

جدول بهترین دندانپزشکی های تجریش و محدوده ان

نام دندانپزشک شماره تماس آدرس
دکتر مهران قراگوزلو 02122701909 تهران، تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، باغ فردوس، نبش کوچه کیارستمی، برج فردوس، پلاک 3047، طبقه 11، واحد 64
دکتر بهار زاهدی 02122215808 تهران، میدان تجریش، خیابان دربندی، چهارراه حسابی
دکتر سامان ساعتچی طهرانی 02122729075 تهران، تجریش، دزاشیب نرسیده به سه راه عمار، خیابان علیرضا افشار به سمت نیاوران
دکتر فرمان محمودی اشلقی 02122719095 تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری، کوچه زعیم

 خدمات زیبایی دندانپزشکی در تجریش

یکی از مهم‌ترین گرایشات و شاخه های پرطرفدار علم دندانپزشکی، مربوط به خدمات و اقدامات زیبایی در این زمینه می باشد. خدمات زیبایی دندان در انواع مختلف، به وسیله برطرف نمودن فواصل بین دندانی، اصلاح بدشکلی های ساختار فک، از بین بردن جرم گرفتگی و تغییر رنگ های دندانی و از بین بردن پریدگی ها، شکستگی ها و ترک های سطح دندان قادر به اصلاح طرح لبخند و ایجاد زیبایی ظاهری در افراد است.

امروزه مراکز و مطب های بسیار زیادی به ارائه خدمات مختلف زیبایی دندان پرداخته و پاسخگوی انتظارات متقاضیان در این زمینه هستند. یکی از این مراکز، مرکز دندانپزشکی شبانه روزی تجریش است.

 مرکز دندانپزشکی شبانه روزی تجریش

مرکز دندان پزشکی شبانه روزی تجریش بهترین مطب دندانپزشکی در تهران

این مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی با محوریت ارائه بهترین و موثرترین اقدامات درمانی و زیبایی در زمینه اصلاح طرح لبخند و بسیاری از خدمات دیگر،  فعالیت خود را آغاز نموده و با جذب پرسنل مجرب، کارآزموده متخصص در گرایشات مختلف دندانپزشکی توانسته است رضایت و اعتماد افراد مراجعه کننده در زمینه درمان‌ های مختلف را به خود جلب نماید. یکی از مهمترین ویژگی های قابل توجه و مورد استقبال مراجعین در این مرکز، ارائه خدمات به شکل شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات است.

این مرکز تحت نظر جمعی از متخصصین دندانپزشکی در گرایشات درمانی و زیبایی تاسیس گردیده  و خدمات مورد نیاز بیماران را مطابق با نوین ترین روش های مورد استفاده در سراسر جهان و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های تهیه شده بر اساس استانداردهای جهانی، در اختیار آنها قرار می دهد.

 

 خدمات زیبایی مرکز دندانپزشکی تجریش

مرکز دندانپزشکی تجریش بهترین انتخاب شماست

  سفید کردن دندان و یا بیجینگ

یکی از مهمترین و پرطرفدارترین خدمات  دندانپزشکی در زمینه زیبایی، برطرف نمودن رنگ گرفتگی ها و جرم های دندانی است. امروزه بلیچینگ جایگزین روش های قدیمی و سنتی شده و نتایج رضایت بخشی را برای متقاضیان به ارمغان آورده است. این روش با استفاده از مرغوبترین و با کیفیت ترین مواد شیمیایی اولیه در مرکز دندانپزشکی شبانه روزی تجریش انجام گرفته و از روش های موثر در اصلاح طرح لبخند به شمار می آید.

 ارتودنسی دندان

یکی از مهمترین و اصولی ترین روش های اصلاح طرح لبخند، انجام ارتودنسی دندان در انواع مختلف آن است. امروزه گرایش ارتودنسی در رشته دندانپزشکی پیشرفت بسیار زیادی داشته و بسته به وضعیت دندان ها، سن بیمار، وضعیت استخوان فک و بسیاری از فاکتورهای دیگر در انواع متفاوتی انجام خواهد شد.

 ایمپلنت و لمینت کامپوزیت

یکی دیگر از خدمات زیبایی مرکز دندانپزشکی شبانه روزی تجریش، لمینت کامپوزیت و ایمپلنت دندان های از دست رفته است. ایمپلنت و لمینت دو درمان بسیار مهم و شناخته شده در زمینه اصلاح طرح لبخند بوده و تاثیر بسیار زیادی در برطرف نمودن ظاهر نامطلوب دندان ها و مشکلات ایجاد شده در آنها خواهند داشت. لازم به ذکر است که کامپوزیت های مورد استفاده دندانپزشکی تجریش، از بهترین مواد اولیه در لابراتوارهای دندانسازی تهیه شده و از طول عمر بالایی برخوردار هستند

 

 خدمات درمانی مرکز دندانپزشکی تجریش

 مرکز دندانپزشکی شبانه روزی تجریش، علاوه بر ارائه خدمات زیبایی، پاسخگوی خدمات درمانی دندانپزشکی در انواع مختلفی مانند پر کردن دندان، عصب کشی، بریج، ترمیم ریشه و بسیاری از درمان های دیگر نیز بوده و تمامی خدمات خود را به شکل شبانه روزی در اختیار مراجعه‌ کنندگان قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط :

 

ترفند های ساده و حیرت انگیز جهت پیشگیری از خرابی دندان

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دندانپزشکی