ایمپلنت و کاشت دندان

بهترین دکتر متخصص کاشت دندان و ایمپلنت در ایران 🦷

آیا به دنبال ایمپلنت با قیمت مناسب هستید؟

با دنتال1 همراه باشید!

تحریم، نوسانات ارزی و بسیاری از عوامل دیگر، امروزه واردات محصولات خارجی را در تمام حیطه های پزشکی تحت تاثیر قرار داده است.

در این بین تلاش متخصصان و محققان ایرانی همواره توانسته جای خالی محصولاتی نظیر ایمپلنت را با ارائه محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه بیش از پیش پر نماید. در این مقاله سعی در بررسی همه جانبه ایمپلنت های ساخته شده توسط شرکت های ایرانی شده است.

ایمپلنت دندان ایرانی

ایمپلنت چیست؟

امروزه راهکارهای بسیاری برای جایگزینی دندان از دست رفته در دسترس می باشد. اما همانطور که می دانید! بسیاری از این راهکارها همواره یا به صورت موقت بوده و یا با دردسرهایی همچون استفاده از چسب، شستشو مرتب و سایر موارد همراه خواهد بود.

امروزه ارائه روش های نوین و ماندگار جایگزینی دندان از دست رفته توسط محققان و متخصصان تمامی دردسرهای پیشین را کنار گذاشته است. ایمپلنت یکی از مواردی است که می توان بدون دردسر مورد استفاده قرار داد.

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران
ایمپلنت خوب در تهران کلیک

این روش از سه جزء اصلی پیچ، پایه و تاج ساخته می شود و پیچ نقش ریشه دندان از دست رفته را در بافت استخوانی ایفا خواهد کرد.

دسترسی سریع به مطالب ایمپلنت

مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان کاشت ایمپلنت دندان  تهران
ایمپلنت کره ای  مرکز کاشت ایمپلنت در شمال تهران
تفاوت ایمپلنت ها جلسات لازم برای ایمپلنت
ایمپلنت یک روزه فوری ایمپلنت فوری
نکات ایمپلنت و کاشت دندان ایمپلنت یا بریج دندان 
کاندیدای ایمپلنت دندان

گالری فیلم و عکس چگونگی انجام ایمپلنت در مطب دکتر سید محسنی قبل و بعد کلیک

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران قیمت مناسب
ایمپلنت دندان از 0 تا 100 6 میلون تومان دکتر سید محسنی سه شعب در شرق غرب شمال تهران

 

ایمپلنت دندان ایرانی

آیا ایمپلنت ایرانی قابل اعتماد است؟

قبل از انتخاب بهترین برند و اعتماد به عملکرد آن بهتر است! ابتدا دندانپزشک متخصص خود را به خوبی بیابید. انتخاب یک دندانپزشک متخصص و ارزیابی مهارت او در انتخاب ایمپلنت متناسب با شرایط بیمار و انجام ایمپلنت گذاری می تواند بیشترین تاثیر را در کسب رضایت بیمار به همراه داشته باشد.

تمامی برندهای موجود در بازار و یا کلینیک ها در صورت عدم استفاده مناسب می تواند گزینه ای نامطلوب در نظر گرفته شود. بهتر است بدانید برند ایرانی ایمپلنت امروزه از کیفیت مطلوبی برخوردار است، برای مثال شرکت سازنده ایمپلنت ایرانی کیمیا کاشت اطبا ایمپلنت های خود را با برندهای معروف خارجی موجود در بازار مورد ارزیابی دقیق قرار داده است و هر محصول خود را از نظر کیفی با برند خارجی مدنظر بسیاری از افراد در سطح یکسان قرار می دهد.

همچنین 14 برند تولید ایمپلنت دندانی در دنیا وجود دارد که هیچ کدام از این برندها به صورت مادام‌العمر گارانتی ندارند و کیمیاکاشت ایرانی تنها محصولی است که دارای گارانتی مادام‌العمر می باشد.

ایمپلنت دندان ایرانی

انواع برند ایرانی ایمپلنت دندانی کدامند؟

  • شرکت کیمیا کاشت اطبا
  • شرکت مهندسی تولیدی کوشا فن پارس
  • شرکت نیک کاشت آسیا

شرکت دانش بنیان کیمیا کاشت اطبا به عنوان اولین تولید کننده ایمپلنت های دندانی در ایران   درسال ۱۳۹۶ شناخته شد. این شرکت با بهره گیری از استاندارد ها و معیار های بین المللی گامی بلند را در بومی سازی ساخت ایمپلنت های دندانی و بالا بردن سطح سلامت و بهداشت دهان و دندان کشور برداشته است.

همچنین این شرکت با استفاده از دانش روز، نیروی انسانی مجرب و متخصص، بهترین تجهیزات و ماشین آلات CNC سوئیسی و به کارگیری بیومتریال از جنس تیتانیوم های گرید ۴ و ۵ پزشکی توانسته است انواع محصولات فیکسچر، قطعات پروتزی، لابراتواری و کیت های جراحی با تنوع بیش از ۱۹۸ محصول را روانه بازار سلامت کشور نماید.

هر کمپانی تولید ایمپلنت دارای مدل‌های مختلفی از ایمپلنت است،  تولیدات کیمیا کاشت شامل سه لاین، کیمیا 1، کیمیا 2 و کیمیا 3 دارای بهترین کیفیت است؛ به گونه‌ای که بسیاری از پزشکان کیفت بالای این محصول را تائید کرده‌اند. همچنین تنوع سایز نیز از دیگر ویژگی‌های برتر این محصول ایرانی نسبت به انواع خارجی آن است.

ایمپلنت دندان ایرانی

ایمپلنت

شرکت دانش بنیان کوشا فن پارس نیز با تکیه بر جوانان فرهیخته و نخبگان دانشگاه های مطرح کشور با انتقال تکنولوژی از شرکت های شاخص جهان و با تامین تجهیزات فوق پیشرفته ساخت و تولید، مواد اولیه درجه یک اروپا، پیاده سازی استانداردهای جهانی و همکاری موثر با مراکز علمی داخلی و خارجی، موفق به تولید ایمپلنت دندانی اویتا شده است. سیستم ایمپلنت دندانی اویتا کلیه تست‌های فنی، ارزیابی بیولوژیکی، تست‌های حیوانی و ارزیابی بالینی را در آزمایشگاه های مرجع سوئیس و دانشگاه ‌های برتر کشور از جمله صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و علوم پزشکی تهران با موفقیت گذرانیده است.

شركت نيك كاشت آسيا نیز موفق به تولید ایمپلنت دندانی ایرانی بایونیک شده است. این شرکت با حضور جمعي از متخصصان و دندانپزشكان باتجربه، با هدف توليد ايمپلنت هاي دنداني داخل استخواني تاسيس شد.

هدف اصلي از شروع اين پروژه انتقال تكنولوژي توليد ايمپلنت هاي دنداني در داخل كشور با كيفيتي قابل رقابت با ايمپلنت هاي دنداني برندهاي اروپايي مي باشد.

در اين راستا، اين سازمان در سال1392 تاييديه كاربردي محصولات خود را از طرف اداره كل تجهيزات پزشكي دريافت نمود و به منظور اطمينان از اينكه فرآورده هاي اين كارخانه مطابق با الزامات و خواسته هاي مشتري توليد مي شود، ضمن متعهد نمودن خويش در انجام مديريت ريسك در جهت توليد محصولات ايمن و بي خطر، نسبت به پياده سازي سيستم هاي مديريت كيفيت مطابق استانداردهاي بين المللي اقدام نمود و موفق به اخذ گواهينامه هاي بين المللي ISO 13485:2003 , ISO 9001:2008 از موسسه BRS آمريكا در زمينه طراحي و توليد ايمپلنت هاي دنداني داخل استخواني گرديد.

عکس های قبل و بعد از کاشت دندان

کدام برند ایرانی ایمپلنت بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال توصیه می شود تصمیم نهایی در انتخاب نوع برند را به دندانپزشک متخصص خود بسپارید. تجربه، شناخت و مهارت کافی دندانپزشک متخصص باعث خواهد شد بهترین نوع و برند مناسب، متناسب با شرایط شما عزیزان انتخاب شود. در این حالت، پزشک می تواند نتیجه ایده آلی را رغم زند.

فراموش نکنید!

خرید محصولات ایرانی اولین و مهمترین گام در تحقق اهداف جوانان تحصیل کرده می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *