مراقبت دندان بعد از کامپوزیت

مراقبت دندان بعد از کامپوزیت

موضوعاتی که در ادامه میخوانید :

مراقبت دندان بعد از کامپوزیت

اینکه دندان ها رنگ و حالت یکسانی نداشته باشند به آنها ظاهر ناخوشایندی می بخشد ، هیچکس این موضوع را دوست ندارد که در هنگام لبخند دندان ها نامرتب و زرد به نظر برسند.امروزه برای رفع این مشکل از کامپوزیت دندان استفاده می شود و در این مقاله ضمن معرفی مختصر ونیر کامپوزیت در مورد نحوه ی مراقبت دندان بعد از کامپوزیت هم صحبت خواهد شد.

اگر تصمیم به استفاده از کامپوزیت برای داشتن لبخندی دلنشین گرفته اید در سایت دنتال بهترین کلینیک های دندان پزشکی در مناطق مختلف تهران برای انتخابی خوب و مطمئن معرفی شده است.

مراقبت دندان بعد از کامپوزیت
مراقبت دندان بعد از کامپوزیت

کامپوزیت دندان چیست ؟

اگر دندانی دچار پوسیدگی شده یا در اثر حادثه ای شکسته است ، همچنین در دندان های تغییر رنگ داده یا ترک خورده به دنبال روشی هستید که کمترین عوارض را داشته باشد یا حتی بدون عوارض باشد ، کامپوزیت دندان گزینه ی مناسبی است که در کنار رفع این نقایص ، زیبایی و جذابیت را به دندان ها و لبخند شما باز می گرداند.

مراقبت دندان بعد از کامپوزیت

کامپوزیت های دندان موادی به شکل خمیر هستند که در کلینیک های دندانپزشکی برای درمان و ترمیم مشکلات و ناهنجاری های یاد شده استفاده می شوند.

در ونیر کامپوزیت که یکی از روش های کامپوزیت است بیشتر سفید کردن و مرتب کردن دندان هایی که در هنگام لبخند زدن دیده می شوند ، اهمیت دارد.این روش صدمه ای به بافت دندان وارد نمی کند زیرا دندان ها تراشیده نمی شوند.

مواد استفاده شده در کامپوزیت مقاوم بوده و بعد از اجرای آن بر روی دندان توسط دندان پزشک از امواجی با طول موج ویژه استفاده می شود یا بر روی دندان چسبیده و محکم شوند.

در ونیر کامپوزیت از اجزای هم رنگ با دندان ها استفاده می شود تا کاملا یک دست و یکرنگ شوند همچنین عمر طولانی دارند و به آسانی پولیش زده می شوند.

کامپوزیت دندان در دندانپزشکی زیبایی دکتر سید حسنی متخصص لمینت و کامپوزیت طرح لبخند در شرق غرب شمال تهرانبرای مشاوره با کلینیک Dental Castle روی لینک زیر کلیک کنید : 

ارتباط با ما ☎️📞

 

گالری عکس قبل و بعد کامپوزیت دندان کلیک

 

دسترسی سریع به مطالب

قیمت کامپوزیت دندان تفاوت کامپوزیت و لمینت چیست؟
 برند ونیر کامپوزیت  کامپوزیت دندان 
مقایسه کامپوزیت میکروفیل با کامپوزیت آی پی ای چند نوع کامپوزیت دندان وجود دارد
 ونیر کامپوزیت دندان چه مزایایی دارد سوالات لمینت و کامپوزیت 

 

مراقبت از کامپوزیت دندان

  • مسواک زدن یکی از اصول اولیه ی مراقبت از کامپوزیت است علوه بر این که مسواک زدن به طور منظم باید انجام شود در هنگام مصرف مواد غذایی که رنگ خوراکی دارند یا سایر نوشیدنی ها مثل چای هم مسواک زدن نباید فراموش شود زیرا دندان و کامپوزیت را دچار لکه و تغییر رنگ می کنند.
  • اصل دوم نخ دندان کشیدن است زیرا مواد باقی مانده در بین دندان ها را خارج می کند.
  • اگر دندان های خود را ونیر کامپوزیت کرده اید باید بیشتر مراقب غذاهایی که نرم نیستند و ممکن است که به کامپوزیت صدمه وارد کنند باشید.
  • مصرف دخانیات مثل توتون و سیگار چه برای دندان های معمولی و چه برای دندان های کامپوزیت شده بسیار مضر است و کمترین اثر آنها این است که دندان های سفید شده با کامپوزیت را بد رنگ و لکه دار می کنند.
  • در مصرف نوشیدنی ها از نی استفاده کنید تا اثرات بر کامپوزیت به حداقل برسد.
  • دندان قروچه یک نوع واکنش به استرس است ، اگر دچار این حالت هستید حتما به دندانپزشک مراجعه کنید امروزه محافظ های دندان برای رفع این مشکل موجود است .درهر حال دندان قروچه به ونیر کامپوزیت آسیب می زند.
  • و در آخر اینکه بعد از کامپوزیت مراجعه منظم به دندان پزشک برای معاینات معمولی و تمیزکردن داشته باشید .این ملاقات باید هر شش ماه یکبار صورت بگیرد.

مقالات پیشنهادی

adminn

1 ماه پیش

adminn

1 ماه پیش

adminn

1 ماه پیش

adminn

2 ماه پیش

adminn

2 ماه پیش

adminn

2 ماه پیش

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *