جراحی لثه هزینه

جراحی لثه و قیمت مراحل + عکس

موضوعاتی که در ادامه میخوانید :

جراحی لثه را می توان از جمله مهمترین جراحی هایی دانست که در صورت بروز بیماری باید حتما به آن توجه شود البته جرا حی لثه می تواند جنبه زیبایی نیز داشته باشد

عمل لثه یکی از مهمترین عمل هایی است که در صورت بروز بیماری لثه باید حتما نسبت به رفع آن اقدام نمایید. همچنین می توان گفت: عمل لثه دارای انواع مختلفی می باشد که برخی به دلیل زیبایی و برخی به دلیل رفع بیماری می باشد. قبل از اقدام به عمل باید از تمامی هزینه های جراحی اطلاع یابید. در ادامه به بررسی کامل این نوع عمل جراحی پرداخته ایم:

جراحی لثه

جراحی لثه

عمل لثه به مجموعه اعمالی گفته می شود که در نهایت سبب پدید آمدن لثه ای زیبا و ترمیم شده خواهد شد. جراحی بر روی لثه به انواع مختلف می باشد، برای مثال ممکن است لثه شخصی در صورت هرگونه عامل فیزیکی دچار مشکل شده و بافت اولیه خود را از دست داده باشد که در این صورت عمل جراحی بر روی لثه به کمک این افراد خواهد آمد. به گونه ای که خواهید توانست لثه ای مانند لثه اولیه خود داشته باشید.

جراحی لثه

 

🔹یکی از روش های زیبایی دندان ارتودنسی است جهت اطلاع بیشتر کلیک کنید :همه چیز درباره ارتودنسی دندان در کلینیک دندانپزشکی تهران 🔹

همچنین ممکن است لثه برخی افراد دچار اختلالاتی مادرزادی باشد که این افراد نیز می توانند با استفاده از جراحی لثه، لثه ای زیبا و خوش فرم داشته باشند. در عمل جراحی بر روی لثه باید نکات مهمی در نظر گرفته شود که از جمله مهمترین نکات می توان به اهمیت حفظ دندان ها اشاره کرد.

چرا که باید تمامی مراحل با احتیاط کامل انجام شود تا هیچگونه مشکلی برای دندان های شخص به وجود نیاید. برخی افراد در صورت عمل لثه دچار مشکل خواهند شد.

از جمله این افراد می توان به کسانی اشاره کرد که دچار بیماری دیابت هستند. چرا که احتمال عفونت لثه برای این افراد وجود خواهد داشت. باید در نظر داشته باشید که ممکن است این جراحی عوارضی نیز داشته باشد.


🔺🔻🔺🔻 آشنایی با بوتاکس لبخند لثه ای 🔺🔻🔺🔻


مراحل جراحی لثه

قبل از اینکه به اتاق عمل بروید باید از بی حس کننده موضعی استفاده کنید. همچنین در ابتدای ورود به اتاق عمل دندان های شما به صورت کامل تمیز خواهد شد. همچنین باید از بیماری هایی که ممکن است عمل جراحی را دچار اختلال نماید اطلاع داشته باشید که جهت اطلاع از این موارد می توانید با دکتر مشورت نمایید. متخصص جراحی که عمل جراحی را بر روی لثه شما انجام می دهد باید به همه بافت های زیر و روی لثه دسترسی کامل داشته باشد.

  🔷🔹معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران 🔹🔷

مرحله اول : جراح تمامی بافت های آلوده را در میان و زیر دندان ها از بین خواهد برد. جراح پس از اینکه عمل را به پایان رساند لثه فرد را بخیه خواهد زد. بخیه به دو صورت خواهد بود. برخی بخیه ها ممکن است خود به خود حذف شود و یا برخی بخیه ها نیز باید پس از 7 الی 10 روز برداشته شوند.

مرحله دوم : جراح جهت جلوگیری از عفونت احتمالی مکان جراحی را با بسته پریودنتال پانسمان خواهد نمود. پس از عمل جراحی ممکن است درد خفیفی به سراغ شما بیاید که با یک مسکن از این درد خلاصی خواهید یافت. باید توجه داشته باشید تا ترمیم کامل محل جراحی باید از آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک استفاده نمایید.

جراحی لثه


قیمت جراحی لثه

قیمت دقیقی جهت جراحی بر روی لثه نمی توان ارائه نمود. چرا که عوامل مختلفی بر تعیین قیمت جراحی تاثیرگذار خواهد بود. از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت می توان به پزشک معالج اشاره کرد. چرا که برخی پزشکان قیمت پایین تری درخواست کرده و برخی هزینه ای گزاف درخواست خواهند نمود.

اما مهمترین مورد را می توان مقدار پیش روی بیماری لثه دانست. چرا که ممکن است در صورت پیش روی زیاد بیماری هزینه زیادی از بیمار اتخاذ شود. باید توجه داشته باشید که تنها هزینه های جراحی نیست که بر قیمت عمل لثه تاثیرگذار می باشد.

چرا که قبل از جراحی باید به یک دندانپزشک مراجعه نمایید تا دندان های شما چرک زدایی شده باشد. جهت اطلاع از تمامی هزینه ها می توانید در صورت داشتن دفترچه بیمه با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و اطلاعات کاملی از این قبیل دریافت نمایید. همچنین می توانید از طریق مراجعه حضوری با بخش پزشکی مورد نظر با تمامی هزینه ها آشنایی داشته باشید.

اما عمل جراحی بر روی لثه یکی از مواردی می باشد که در صورت بروز بیماری حتما باید نسبت به جراحی اقدام نمایید.


آیا مایل به مشاوره رایگان دندانپزشکی و جراحی لثه هستید ؟

شما میتوانید با متخصصین دندانپزشک dental1 تماس بگیرید و مشاوره رایگان درباره جراحی لثه دریافت کنید.

مشاوره با دکتر سید محسنی

دکتر سید محسنی

 

[maxbutton id=”1″]

ورود به این کلینیک دندانپزشکی


مشاوره با دکتر پور محمد

[maxbutton id=”2″]

دکتر پور محمد

ورود به این کلینیک

 

مقالات پیشنهادی

adminn

1 ماه پیش

adminn

1 ماه پیش

adminn

2 ماه پیش

adminn

2 ماه پیش

adminn

2 ماه پیش

adminn

2 ماه پیش

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *